Řešení / digitalizace účetnictví

Řiďte toky faktur a jejich schvalování. Ušetřete 80 % času

Zdigitalizujte celý proces toku, řízení, schvalování účetních dokladů a faktur. Dostaňte pod kontrolu celou agendu ať funguje rychle, přesně a bezchybně. Proměňte účetnictví v oporu vašeho podnikání.

Automatizace oběhu

Vytěžení faktur automaticky za pomoci umělé inteligence

Žádné manuální přepisování! Přijaté faktury už nemusí nikdo vzít do ruky. Data z elektronicky doručovaných faktur systém automaticky indexuje a zanese kamkoli potřebujete (účetní systém, ERP).

Máte vyřešené workflow a zajímá vás pouze produkt vytěžování faktur?

Konzistentně, s minimem chyb

Systém má o řád nižší chybovost než člověk. Vytěží faktury a zkontroluje údaje o dodavateli proti ARES a VIES – automaticky.

Vyřízené papíry
Pracovní koloběh

Automatizovaný oběh dokladů při schvalování

Faktury se automaticky přiřadí ke schválení. Pracovníci schvalují kdykoliv a kdekoliv – v cloudu či aplikaci. Systém dokumenty prochází, a pokud najde odpovídající doklad na příjemku/objednávku, fakturu schválí bez zatěžování uživatele.

Plná kontrola workflow. Kdykoli, odkudkoli

Během pár kliknutí u každého dokladu ihned víte, co se s ním právě děje. Vše je dostupné online, kdykoli, odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.

Plná kontrola

Centrální příjem faktur napojený na bezpečné uložiště

Systém přijaté faktury uloží automaticky do zásobníku dokumentů. Doklady skončí na bezpečném online úložišti s kontrolovaným přístupem. Všechny jsou automaticky indexované a tedy dohledatelné na pár kliknutí.

Zamčený mrak
Snažší příprava

Snazší příprava na audit a finanční kontroly

Zapomeňte na složité dohledávání dokladů pro auditory. S naším řešením jim jednoduše zpřístupníte vše potřebné ve vašem digitálním archivu.

Jednodušší alokace nákladů

Alokujte náklady podle středisek, zakázek, činností a dalších dimenzí. Rozúčtujte náklady na správnou analytiku. Automatizujte kontaci dokladů. Zjistíte kolik vás stojí jednotlivé služby, produkty, zákazníci, apod.

Alokace

Důležité součásti a vlastnosti

Centrální automatický příjem faktur a jejich příloh z e-mailu

Vytěžování faktur Více

Umělá inteligence začne vytěžovat data za vás

Jednotný digitální archiv

Fulltext vyhledávání

Integrace do ERP

Rozúčtování nákladů podle zakázek, středisek a činností

Bezpečné centrální úložiště

Kde už řešení slouží

„V ECOVIS FACTA se po zkušenosti s vytěžováním faktur a procesu jejich schvalování rozhodli rozšířit využití DocuWare i na HR procesy.“

Přečíst case study

„Digitalizace podporuje evropskou expanzi personální agentury Manuvia.“

Přečíst case study

Prev

Next

Prev

Next

Jak to může vypadat u vás?

Notebook

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

Komunikace

Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.

Podkres

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost?
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.


Bezpečnost?
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita?
ERP, SAP, účetní systémy… Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Helios, Pohoda, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.

Powered by DocuWare

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument management a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u více než 18.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 800 tisíc uživatelů.  

Získali jsme status DocuWare Platinum Partner pro rok 2025

Díky našim obchodním úspěchům v roce 2024 jsme obhájili status DocuWare Platinum Partnera pro rok 2025 a i nadále jsme součástí prestižního DocuWare Diamond Clubu

Nejenže jsme byli první, kdo přivedl DocuWare do České republiky, ale zůstáváme jediným partnerem této velikosti v zemi a jednou ze dvou diamantových společností ve střední a východní Evropě (vedle kolegů ze Slovinska). To je významný úspěch, vezmeme-li v úvahu, že DocuWare spolupracuje s více než 800 partnery po celém světě!

Navíc jsme získali prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025! Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím DocuWare. Společnost DocuWare GmbH pravidelně kontaktuje uživatele za účelem ověření spokojenosti s implementační a post-implementační podporou. Pozitivní zpětná vazba našich zákazníků nás těší a zavazuje k dalšímu poskytování služeb nejvyšší kvality.

Tak proč nedigitalizujete vaše faktury, dokumenty a procesy s tím nejlepším partnerem? Začněte třeba na našich webinářích zdarma a nezávazně. 

Přes třic​et let řešíme potřeby firem při práci s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i digitální transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci


Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz