Řešení / digitalizace hr procesů
Zefektivněte vaše HR oddělení, zbavte ho papírování
Zdigitalizujte HR pracovníkům agendu. Zmenšete jejich administrativní zátěž. Uvolněte jim ruce pro lepší péči o zaměstnance.

Kompletní dokumentace ke každému zaměstnanci v jedné digitální personální složce
Konec práce s papíry a šanony. HR pracovníci se mohou kdykoli a odkudkoli dostat k potřebnému dokumentu či informaci.


Citlivá data v naprostém bezpečí
Mějte jistotu, že se k údajům o zaměstnancích nedostane nikdo nepovolaný. Systém se šifrovanými daty umožňuje řízený přístup jen pro pověřené pracovníky.
Jednodušší nábory a výběrová řízení
Dostaňte pod kontrolu procesy od žádosti o nového zaměstnance, přes výběrové řízení, plánování interview s kandidáty, až k posouzení a schválení odpovědným pracovníkem.


Jasný a přesný onboarding / offboarding
Nechte systém ohlídat všechny potřebné kroky při nástupu zaměstnance. Např. plánování a evidence školení, zajištění pracovních pomůcek, kontrola konce zkušební lhůty atd. A analogicky při odchodu zaměstnance.
Hlídá termíny k certifikátům, potvrzením, školením atd.
Neunikne vám žádný termín, systém vás u každého zaměstnance upozorní na nutnost provedení či obnovení jejich certifikátů, školení. Potřebné přehledy máte okamžitě k dispozici na pár kliknutí.


Méně administrativy kolem docházky a nemocenské
Většinu běžných záležitostí (nemocenské, dovolené, výplatní pásky atd.) si zvládnou vaši zaměstnanci odbavit elektronicky sami. A systém pomůže se schvalovacím procesem.
Důležité součásti a vlastnosti

Bezpečné úložiště dokumentů obsahujících osobní data.

Digitální podpisy Více

Onboarding zaměstnanců řízený automatickým postupem

Automatické generování dokumentů

Hlídání termínů – BOZP, zkušení lhůta, doba určitá

Integrace s mzdovými systémy

Automatizace podepisování „Růžových prohlášení“

Digitální personální složka
Jak to může vypadat u vás?
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.


Oblast personalistiky je jednou z papírem nejvíce zatížených agend. HR specialisté místo toho, aby se věnovali lidem, jsou zavaleni administrativou a s ní souvisejícími dokumenty. DocuWare přináší cestu digitalizace nejen dokumentů, ale hlavně procesů a tím rozvazuje HR profesionálům ruce.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz