Digitalizujeme a automatizujeme firemní procesy. S návratností v řádu měsíců.
Digitalizujeme a automatizujeme firemní procesy. S návratností v řádu měsíců.
Přinášíme řešení pro digitalizaci účetnictví, personalistiky, oběhu smluv a dalších agend.
Digitalizace účetnictví
Zkraťte proces schvalování faktur až o 80 % a mějte v reálném čase přehled o každém dokladu
Pokud máte účetní workflow, ale faktury stále zanášíte ručně...
Digitalizace HR
Přehledný digitální archiv a jednodušší administrativa pro vaše personální oddělení
Digitalizace smluv
Zrychlete vytváření, připomínkování a schvalování smluv. Už žádné zmatky s verzemi a obíhání kanceláří se smlouvami k podpisu
Všechny smlouvy na jednom místě. Indexované a s automatickým hlídáním termínů či dalších závazků
Redukce další administrativy
Zkraťte podepisování smluv ze dnů na minuty
Digitalizační speciality
Ruční přepisování objednávek? Párování produktů podle různých číselníků? Věříme, že vaši zaměstnanci mohou dělat užitečnější věci.
Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.
Zjistit návratnostPracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.
Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Helios, Pohoda, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 750 tisíc uživatelů.
Díky našim obchodním úspěchům v roce 2024 jsme obhájili status DocuWare Platinum Partnera pro rok 2025 a i nadále jsme součástí prestižního DocuWare Diamond Clubu.
Nejenže jsme byli první, kdo přivedl DocuWare do České republiky, ale zůstáváme jediným partnerem této velikosti v zemi a jednou ze dvou diamantových společností ve střední a východní Evropě (vedle kolegů ze Slovinska). To je významný úspěch, vezmeme-li v úvahu, že DocuWare spolupracuje s více než 800 partnery po celém světě!
Navíc jsme získali prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025! Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím DocuWare. Společnost DocuWare GmbH pravidelně kontaktuje uživatele za účelem ověření spokojenosti s implementační a post-implementační podporou. Pozitivní zpětná vazba našich zákazníků nás těší a zavazuje k dalšímu poskytování služeb nejvyšší kvality.
Tak proč nedigitalizujete vaše faktury, dokumenty a procesy s tím nejlepším partnerem? Začněte třeba na našich webinářích zdarma a nezávazně.
naši klienti
Přes třicet let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.