O 95 % rychleji! Vytěžováním faktur pomocí umělé inteligence ušetříte síly v účetním oddělení, snížíte chybovost a navždy se vyhnete nepříjemnostem s nedohledatelnými doklady.
Termíny webinářů o digitalizaciPřijaté faktury už nemusí nikdo vzít do ruky. Umělá inteligence si s nimi poradí. Hlavičky i položky faktur z faktur systém automaticky indexuje a zanese kamkoli potřebujete (účetní systém, ERP).
Systém má o řád nižší chybovost než člověk. Vytěží faktury a zkontroluje údaje o dodavateli proti ARES a VIES – automaticky.
Systém přijaté faktury uloží automaticky do zásobníku dokumentů. Doklady skončí na bezpečném online úložišti s kontrolovaným přístupem. Všechny jsou automaticky indexované a tedy dohledatelné na pár kliknutí.
Systém vytěží jakýkoliv jazyk. Naše řešení si poradí s angličtinou či němčinou stejně dobře, jako zvládlo hebrejštinou či korejštinou.
Centrální automatický příjem faktur a jejich příloh z e-mailu
Fulltext vyhledávání
Vytěžování faktur Více
Umělá inteligence začne vytěžovat data za vás
Integrace do ERP
Rozúčtování nákladů podle zakázek, středisek a činností
Jednotný digitální archiv
Bezpečné centrální úložiště
Automatizace oběhu a schvalování dokladů, pokročilé reporty nebo příprava na audit. Vytěžování faktur je první krok k dalším výhodám digitálního účetnictví.
V ECOVIS FACTA se po zkušenosti s vytěžováním faktur a procesu jejich schvalování rozhodli rozšířit využití DocuWare i na HR procesy.
Přečíst case study
Digitalizace podporuje evropskou expanzi personální agentury Manuvia.
Přečíst case study
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮNechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.
OBJEDNAT KONZULTACIPracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.
zjistit návratnostPracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.
Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.
VíceDocuWare si nepotřebuje umělou inteligenci někde vypůjčovat tak, jak tomu je u většiny ostatních DMS na českém trhu. Strojové učení, chcete-li AI, se vyvíjí jako integrální součást celého systému. Přináší to hladší návaznost vytěžování dat na navazující digitální pracovní postupy a licenční model, který nepenalizuje váš růst.
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Vyzkoušejte DocuWare
Získejte demo DocuWare zdarma a nezávazně.