Zveme vás na webinář.
ZDARMA!

Přijďte se podívat na PLATFORMU PRO DIGITALIZACI FIRMY, se kterou můžete řešit to, co vaše firma potřebujete právě teď, a zároveň máte připravený základ pro digitalizaci toho, co budete potřebovat za měsíc nebo za rok. 

Termíny webinářů

čtvrtek 7. 11. od 14 hod. 
nebo čtvrtek 14. 11. od 14 hod.

Digitalizace faktur

Ukážeme si, jak:
- umělá inteligence vytěžuje faktury a vy už je nemusíte opisovat, 
- zdigitalizujeme oběh dokladů při schvalování uvnitř firmy nebo klientem (jste-li účetní kancelář), 
- zautomatizujeme párování dokladů (objednávka-příjemka-faktura) a díky tomu zautomatizujeme i schvalování 
- a také jak se data přenesou do Vašeho ekonomického ERP systému.

středa 13. 11. od 14 hod. 
Document Management Systém
Správa smluv
Digitální podpisy

Ukážeme Vám, jak digitalizovat a zabezpečit Vaše dokumenty tak, aby mohly proudit jednoduše k odpovědným osobám - kdekoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení:
- jak založit inteligentní archiv dokumentů se snadno monitorovanými verzemi, 
- jak vyhledávat v dokumentech fulltextově
- jak hlídat platnosti smluv a smluvních termínů
- jak podepisovat smlouvy digitálně
- jak schvalovat smlouvy podle nastavených procesů kdykoliv, kdekoliv, na jakémkoliv zařízení. 
- jak uložit Vaše nejdůležitější dokumenty bezpečně.

čtvrtek 28. 11. od 14 hod. 
Document Management Systém
Cestovní náhrady
Personální složky

Ukážeme Vám, jak digitalizovat a zabezpečit Vaše dokumenty tak, aby mohly proudit jednoduše k odpovědným osobám - kdekoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení:
- jak založit inteligentní archiv dokumentů se snadno monitorovanými verzemi, 
- jak vyhledávat v dokumentech fulltextově
- jak hlídat platnosti smluv a smluvních termínů
- jak schvalovat smlouvy podle nastavených procesů kdykoliv, kdekoliv, na jakémkoliv zařízení. 
- jak uložit Vaše nejdůležitější dokumenty bezpečně,
- jak vyřešit papírování týkajících se cestovních náhrad,
- jak digitalizovat personální složky a procesy v HR.

Registrujte se ZDARMA na webináře: 

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.

Webinářem Vás provede:

Tibor jako majitel firmy zná firemní procesy z první ruky. Je také hlavním konzultantem pro DocuWare a procesní optimalizace je jeho denním chlebem. Pomáhá zákazníkům identifikovat příležitosti pro digitalizaci a automatizaci a navrhuje konkrétní řešení vedoucí k osvobozování lidí od rutinní práce. 

Tibor Brunclík, CEO SimplyUp Group
Certified DocuWare Consultant