Osvoboďte vaše lidi od rutinní práce
Digitalizujeme a automatizujeme firemní procesy. S návratností v řádu měsíců.
Pomáháme firmám zefektivnit jejich provoz
Přinášíme řešení pro digitalizaci účetnictví, personalistiky, oběhu smluv a dalších agend.
Digitalizace účetnictví
Digitalizace příjmu, oběhu a schvalování faktur
Zkraťte proces schvalování faktur až o 80 % a mějte v reálném čase přehled o každém dokladu.


Vytěžování faktur
Zkraťte proces schvalování faktur až o 80 % a mějte v reálném čase přehled o každém dokladu.

Automatické vytěžování faktur a dokumentů zkrátilo týdenní práci 5 lidí na 10 minut.
Digitalizace HR
Bezpapírová personální agenda
Přehledný digitální archiv a jednodušší administrativa pro vaše personální oddělení.

Digitalizace smluv

Digitalizace oběhu smluv
Zrychlete vytváření, připomínkování a schvalování smluv. Už žádné zmatky s verzemi a obíhání kanceláří se smlouvami k podpisu.

Správa smluv v inteligentním archivu ušetřila čas, nervy a předešla ztrátám zákazníků.
Digitální archiv a správa smluv
Všechny smlouvy na jednom místě. Indexované a s automatickým hlídáním termínů či dalších závazků.

Redukce další administrativy

Elektronický digitální podpis
Zkraťte podepisování smluv ze dnů na minuty.
Digitalizační speciality
Zdigitalizujeme jakoukoli rutinní agendu. Jakoukoli!
Ruční přepisování objednávek? Párování produktů podle různých číselníků? Věříme, že vaši zaměstnanci mohou dělat užitečnější věci.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u více než 15 000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.


Přes třicet let řešíme potřeby firem při práci s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i digitální transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz