Osvoboďte vaše lidi od rutinní práce

Pomáháme firmám 
zefektivnit jejich provoz

Přinášíme řešení pro digitalizaci účetnictví, personalistiky, oběhu smluv a dalších agend.

Digitalizace účetnictví

Digitalizace příjmu, oběhu a schvalování faktur

Zkraťte proces schvalování faktur až o 80 % a mějte v reálném čase přehled o každém dokladu.

Automatizace oběhu

Vytěžování faktur

Zkraťte proces schvalování faktur až o 80 % a mějte v reálném čase přehled o každém dokladu.

Digitalizace HR

Bezpapírová personální agenda

Přehledný digitální archiv a jednodušší administrativa pro vaše personální oddělení.

Digitalizace smluv

Digitalizace oběhu smluv

Zrychlete vytváření, připomínkování a schvalování smluv. Už žádné zmatky s verzemi a obíhání kanceláří se smlouvami k podpisu.

Digitální archiv a správa smluv

Všechny smlouvy na jednom místě. Indexované a s automatickým hlídáním termínů či dalších závazků.

Redukce další administrativy

Digitalizační speciality

Zdigitalizujeme jakoukoli rutinní agendu. Jakoukoli!

Ruční přepisování objednávek? Párování produktů podle různých číselníků? Věříme, že vaši zaměstnanci mohou dělat užitečnější věci.

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost?
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.


Bezpečnost?
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita?
ERP, SAP, účetní systémy… Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Helios, Pohoda, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

Více o systémových integracích

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.

Powered by DocuWare

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u více než 15 000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.

Více

Recyklace

Naši klienti

Prev

Next

Přes třic​et let řešíme potřeby firem při práci s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i digitální transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci


Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz