Řešení / digitalizace hr procesů

Zefektivněte vaše HR oddělení, zbavte ho papírování

Zdigitalizujte HR pracovníkům agendu. Zmenšete jejich administrativní zátěž. Uvolněte jim ruce pro lepší péči o zaměstnance.

Kompletní dokumentace ke každému zaměstnanci v jedné digitální personální složce

Konec práce s papíry a šanony. HR pracovníci se mohou kdykoli a odkudkoli dostat k potřebnému dokumentu či informaci.

Citlivá data v naprostém bezpečí

Mějte jistotu, že se k údajům o zaměstnancích nedostane nikdo nepovolaný. Systém se šifrovanými daty umožňuje řízený přístup jen pro pověřené pracovníky.

Jednodušší nábory a výběrová řízení

Dostaňte pod kontrolu procesy od žádosti o nového zaměstnance, přes výběrové řízení, plánování interview s kandidáty, až k posouzení a schválení odpovědným pracovníkem.

Jasný a přesný onboarding / offboarding

Nechte systém ohlídat všechny potřebné kroky při nástupu zaměstnance. Např. plánování a evidence školení, zajištění pracovních pomůcek, kontrola konce zkušební lhůty atd. A analogicky při odchodu zaměstnance.

Hlídá termíny k certifikátům, potvrzením, školením atd.

Neunikne vám žádný termín, systém vás u každého zaměstnance upozorní na nutnost provedení či obnovení jejich certifikátů, školení. Potřebné přehledy máte okamžitě k dispozici na pár kliknutí.

Méně administrativy kolem docházky a nemocenské

Většinu běžných záležitostí (nemocenské, dovolené, výplatní pásky atd.) si zvládnou vaši zaměstnanci odbavit elektronicky sami. A systém pomůže se schvalovacím procesem.

Důležité součásti a vlastnosti

Bezpečné úložiště dokumentů obsahujících osobní data.

Digitální podpisy Více

Onboarding zaměstnanců řízený automatickým postupem

Automatické generování dokumentů

Hlídání termínů – BOZP, zkušení lhůta, doba určitá

Integrace s mzdovými systémy

Automatizace podepisování „Růžových prohlášení“

Digitální personální složka

Kde už řešení slouží

„V ECOVIS FACTA se po zkušenosti s vytěžováním faktur a procesu jejich schvalování rozhodli rozšířit využití DocuWare i na HR procesy.“

Přečíst case study

„Digitalizace podporuje evropskou expanzi personální agentury Manuvia.“

Přečíst case study

Prev

Next

Prev

Next

Jak to může vypadat u vás?

Notebook

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

Komunikace

Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.

Podkres

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost?
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.


Bezpečnost?
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita?
ERP, SAP, účetní systémy… Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Helios, Pohoda, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.

Powered by DocuWare

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.

Více

Oblast personalistiky je jednou z papírem nejvíce zatížených agend. HR specialisté místo toho, aby se věnovali lidem, jsou zavaleni administrativou a s ní souvisejícími dokumenty. DocuWare přináší cestu digitalizace nejen dokumentů, ale hlavně procesů a tím rozvazuje HR profesionálům ruce.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci


Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz