Řešení / digitalizace smluv
Zrychlete vytváření, připomínkování a schvalování smluv
Zajistěte hladký oběh smluv ve firmě. Už žádné zmatky s verzemi a obíhání kanceláří se smlouvami k podpisu. Celý proces můžete zkrátit ze dnů na minuty.

Snadný proces tvorby smluv. Zapojuje i partnery mimo firmu
Při vytváření smlouvy můžete využít některou z přednastavených šablon. Připomínky k návrhu smluv mohou snadno zanášet vaši spolupracovníci i smluvní partneři mimo vaši firmu.


Rychlejší schvalování díky automatickému posouvání smluv
Smlouvy se v systému automaticky posouvají odpovědným pracovníkům, kteří dostávají notifikaci a mohou je elektronicky podepsat kdykoli a odkudkoli.
Bezpečné uložení do digitálního archivu s chytrým vyhledáváním
Zapomeňte na zdlouhavé prohledávání šanonů. Stačí pár kliknutí a v digitálním archivu máte hned po ruce třeba všechny smlouvy, kterým příští měsíc končí platnost.


Vytěžování smluv pomocí umělé inteligence
Indexaci smluv nemusíte provádět ručně. Většinu důležitých údajů si systém dokáže po čase “vytahat” ze smluv sám. Vy se tak můžete plně soustředit na práci s jejich obsahem.
Automatické hlídání milníků a smluvních termínů
Nechte systém hlídat za vás termíny. Nastavte upozornění na blížící se konce platnosti smluv. Vyhněte se nechtěnému prodloužení či promeškání důležitých milníků při plnění smluv.

Důležité součásti a vlastnosti

Editace dokumentu uloženého přímo v DMS – bez stahování…

Digitální podpisy DocuSign, ValidatedID, Signi a další Více

Šablony dokumentů, verzování dokumentů

Schvalovací proces, včetně zapojení protistrany

Fulltext vyhledávání ve smluvní dokumentaci

Integrace do ERP a CRM

Archivační a skartační pravidla. Automatické řízení.

Bezpečné centrální a zálohované úložiště
Jak to může vypadat u vás?
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.


Práce s digitalizovanými smlouvami v inteligentním archivu vám přinese lepší kontrolu nad vašimi klíčovými vztahy a závazky. Odpadne věčné hledání a nejistota, jestli nepromeškáte tu správnou dobu pro revizi vašich partnerství. Digitální podpis pak přinese novou rychlost do vašich obchodních aktivit.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz