Řešení / digitalizace účetnictví
Řiďte toky faktur a jejich schvalování. Ušetřete 80 % času
Zdigitalizujte celý proces toku, řízení, schvalování účetních dokladů a faktur. Dostaňte pod kontrolu celou agendu ať funguje rychle, přesně a bezchybně. Proměňte účetnictví v oporu vašeho podnikání.


Vytěžení faktur automaticky za pomoci umělé inteligence
Žádné manuální přepisování! Přijaté faktury už nemusí nikdo vzít do ruky. Data z elektronicky doručovaných faktur systém automaticky indexuje a zanese kamkoli potřebujete (účetní systém, ERP).
Máte vyřešené workflow a zajímá vás pouze produkt vytěžování faktur?
Konzistentně, s minimem chyb
Systém má o řád nižší chybovost než člověk. Vytěží faktury a zkontroluje údaje o dodavateli proti ARES a VIES – automaticky.
Automatizovaný oběh dokladů při schvalování
Faktury se automaticky přiřadí ke schválení. Pracovníci schvalují kdykoliv a kdekoliv – v cloudu či aplikaci. Systém dokumenty prochází, a pokud najde odpovídající doklad na příjemku/objednávku, fakturu schválí bez zatěžování uživatele.
Plná kontrola workflow. Kdykoli, odkudkoli
Během pár kliknutí u každého dokladu ihned víte, co se s ním právě děje. Vše je dostupné online, kdykoli, odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.

Centrální příjem faktur napojený na bezpečné uložiště
Systém přijaté faktury uloží automaticky do zásobníku dokumentů. Doklady skončí na bezpečném online úložišti s kontrolovaným přístupem. Všechny jsou automaticky indexované a tedy dohledatelné na pár kliknutí.
Snazší příprava na audit a finanční kontroly
Zapomeňte na složité dohledávání dokladů pro auditory. S naším řešením jim jednoduše zpřístupníte vše potřebné ve vašem digitálním archivu.
Jednodušší alokace nákladů
Alokujte náklady podle středisek, zakázek, činností a dalších dimenzí. Rozúčtujte náklady na správnou analytiku. Automatizujte kontaci dokladů. Zjistíte kolik vás stojí jednotlivé služby, produkty, zákazníci, apod.
Důležité součásti a vlastnosti

Centrální automatický příjem faktur a jejich příloh z e-mailu

Vytěžování faktur Více

Umělá inteligence začne vytěžovat data za vás

Jednotný digitální archiv

Fulltext vyhledávání

Integrace do ERP

Rozúčtování nákladů podle zakázek, středisek a činností

Bezpečné centrální úložiště
Jak to může vypadat u vás?
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument management a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u více než 18.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 800 tisíc uživatelů.
Získali jsme status DocuWare Platinum Partner pro rok 2025
Díky našim obchodním úspěchům v roce 2024 jsme obhájili status DocuWare Platinum Partnera pro rok 2025 a i nadále jsme součástí prestižního DocuWare Diamond Clubu.
Nejenže jsme byli první, kdo přivedl DocuWare do České republiky, ale zůstáváme jediným partnerem této velikosti v zemi a jednou ze dvou diamantových společností ve střední a východní Evropě (vedle kolegů ze Slovinska). To je významný úspěch, vezmeme-li v úvahu, že DocuWare spolupracuje s více než 800 partnery po celém světě!
Navíc jsme získali prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025! Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím DocuWare. Společnost DocuWare GmbH pravidelně kontaktuje uživatele za účelem ověření spokojenosti s implementační a post-implementační podporou. Pozitivní zpětná vazba našich zákazníků nás těší a zavazuje k dalšímu poskytování služeb nejvyšší kvality.
Tak proč nedigitalizujete vaše faktury, dokumenty a procesy s tím nejlepším partnerem? Začněte třeba na našich webinářích zdarma a nezávazně.



Přes třicet let řešíme potřeby firem při práci s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i digitální transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz