Nezávazná konzultace vašich potřeb digitalizace

Konzultace potřeb digitalizace a automatizace

Každá organizace je originál. Dovolte nám seznámit se s tou vaší,
abychom vám mohli nabídnout řešení vašich potřeb.

Jak probíhá konzultace

Krok za krokem

  1. Na základě Vaší žádosti vám nabídneme možné termíny on-line setkání.
  2. Ve smluvený termín se potkáte s našim konzultantem zpravidla online. Délka konzultace je 15-60 minut.
  3. Konzultant se seznámí s vašimi potřebami a nastíní vám možná řešení, orientační cenu, dostupné termíny.
  4. Po schůzce si v klidu si rozmyslíte, jestli vám to dává smysl.
  5. Pokud uvidíte v nastíněném řešení hodnotu, domluvíme se na prezentaci konceptu řešení, včetně živého dema, a detailní nabídky.

Získali jsme status DocuWare Platinum Partner pro rok 2025

Díky našim obchodním úspěchům v roce 2024 jsme obhájili status DocuWare Platinum Partnera pro rok 2025 a i nadále jsme součástí prestižního DocuWare Diamond Clubu


Nejenže jsme byli první, kdo přivedl DocuWare do České republiky, ale zůstáváme jediným partnerem této velikosti v zemi a jednou ze dvou diamantových společností ve střední a východní Evropě (vedle kolegů ze Slovinska). To je významný úspěch, vezmeme-li v úvahu, že DocuWare spolupracuje s více než 800 partnery po celém světě!

Navíc jsme získali prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025! Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím DocuWare.  Společnost DocuWare GmbH pravidelně kontaktuje uživatele za účelem ověření spokojenosti s implementační a post-implementační podporou. Pozitivní zpětná vazba našich zákazníků nás těší a zavazuje k dalšímu poskytování služeb nejvyšší kvality.

Tak proč nedigitalizujete vaše faktury, dokumenty a procesy s tím nejlepším partnerem? Začněte třeba na našich webinářích zdarma a nezávazně.