Řešení / vytěžování faktur
Vytěžování faktur: Konec manuálního přepisování dokladů
O 95 % rychleji! Vytěžováním faktur pomocí umělé inteligence ušetříte síly v účetním oddělení, snížíte chybovost a navždy se vyhnete nepříjemnostem s nedohledatelnými doklady.


Automaticky a bezpapírově vytěžený obsah faktury
Přijaté faktury už nemusí nikdo vzít do ruky. Umělá inteligence si s nimi poradí. Hlavičky i položky faktur z faktur systém automaticky indexuje a zanese kamkoli potřebujete (účetní systém, ERP).
Konzistentně, s minimem chyb
Systém má o řád nižší chybovost než člověk. Vytěží faktury a zkontroluje údaje o dodavateli proti ARES a VIES – automaticky.

Centrální příjem faktur napojený na bezpečné uložiště
Systém přijaté faktury uloží automaticky do zásobníku dokumentů. Doklady skončí na bezpečném online úložišti s kontrolovaným přístupem. Všechny jsou automaticky indexované a tedy dohledatelné na pár kliknutí.
Načítání dat ze všech světových jazyků
Systém vytěží jakýkoliv jazyk. Naše řešení si poradí s angličtinou či němčinou stejně dobře, jako zvládlo hebrejštinu či korejštinu.

Důležité součásti a vlastnosti

Centrální automatický příjem faktur a jejich příloh z e-mailu

Digitalizace účetnictví Více

Umělá inteligence začne vytěžovat data za vás

Jednotný digitální archiv

Fulltext vyhledávání

Integrace do ERP

Rozúčtování nákladů podle zakázek, středisek a činností

Bezpečné centrální úložiště
Vytěžování faktur je součást systému digitálního účetnictví
Automatizace oběhu a schvalování dokladů, pokročilé reporty nebo příprava na audit. Vytěžování faktur je první krok k dalším výhodám digitálního účetnictví.
Jak to může vypadat u vás?
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.


DocuWare si nepotřebuje umělou inteligenci někde vypůjčovat tak, jak tomu je u většiny ostatních DMS na českém trhu. Strojové učení, chcete-li AI, se vyvíjí jako integrální součást celého systému. Přináší to hladší návaznost vytěžování dat na navazující digitální pracovní postupy a licenční model, který nepenalizuje váš růst.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz