Řešení / vytěžování faktur

Vytěžování faktur: Konec manuálního přepisování dokladů

O 95 % rychleji! Vytěžováním faktur pomocí umělé inteligence ušetříte síly v účetním oddělení, snížíte chybovost a navždy se vyhnete nepříjemnostem s nedohledatelnými doklady.

Automaticky a bezpapírově vytěžený obsah faktury

Přijaté faktury už nemusí nikdo vzít do ruky. Umělá inteligence si s nimi poradí. Hlavičky i položky faktur z faktur systém automaticky indexuje a zanese kamkoli potřebujete (účetní systém, ERP).

Konzistentně, s minimem chyb

Systém má o řád nižší chybovost než člověk. Vytěží faktury a zkontroluje údaje o dodavateli proti ARES a VIES – automaticky.

Vyřízené papíry

Centrální příjem faktur napojený na bezpečné uložiště

Systém přijaté faktury uloží automaticky do zásobníku dokumentů. Doklady skončí na bezpečném online úložišti s kontrolovaným přístupem. Všechny jsou automaticky indexované a tedy dohledatelné na pár kliknutí.

Načítání dat ze všech světových jazyků

Systém vytěží jakýkoliv jazyk. Naše řešení si poradí s angličtinou či němčinou stejně dobře, jako zvládlo hebrejštinu či korejštinu.

Důležité součásti a vlastnosti

Centrální automatický příjem faktur a jejich příloh z e-mailu

Digitalizace účetnictví Více

Umělá inteligence začne vytěžovat data za vás

Jednotný digitální archiv

Fulltext vyhledávání

Integrace do ERP

Rozúčtování nákladů podle zakázek, středisek a činností

Bezpečné centrální úložiště

Vytěžování faktur je součást systému digitálního účetnictví

Automatizace oběhu a schvalování dokladů, pokročilé reporty nebo příprava na audit. Vytěžování faktur je první krok k dalším výhodám digitálního účetnictví.

Kde už řešení slouží

„V ECOVIS FACTA se po zkušenosti s vytěžováním faktur a procesu jejich schvalování rozhodli rozšířit využití DocuWare i na HR procesy.“

Přečíst case study

„Digitalizace podporuje evropskou expanzi personální agentury Manuvia.“

Přečíst case study

Prev

Next

Prev

Next

Jak to může vypadat u vás?

Notebook

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

Komunikace

Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.

Podkres

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost?
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.


Bezpečnost?
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita?
ERP, SAP, účetní systémy… Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Helios, Pohoda, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.

Powered by DocuWare

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.

Více

DocuWare si nepotřebuje umělou inteligenci někde vypůjčovat tak, jak tomu je u většiny ostatních DMS na českém trhu. Strojové učení, chcete-li AI, se vyvíjí jako integrální součást celého systému. Přináší to hladší návaznost vytěžování dat na navazující digitální pracovní postupy a licenční model, který nepenalizuje váš růst.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci


Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz