
Managed print services
Zbavte se starostí s tiskem. Získejte lepší služby a ještě ušetřete
Od automatických dodávek spotřebního materiálu, po kompletní správu tisku ve firmě. Za transparnentí částku. Bez starostí a námahy. Váš tiskový park vždy ve stavu “simply up and running”.

Vy tisknete – my se postaráme o vše ostatní
Díky monitoringu a vzdálené správě máme kompletní přehled o stavu vašich zařízení. Víme, kdy je potřeba poslat nový toner, aniž byste to museli vědět vy. Vzdáleně diagnostikujeme závadu, ještě než k ní vyjede technik. Tiskové řešení navrhneme, zprovozníme a naučíme vás jej používat. Starosti o tisk můžete pustit z hlavy.
Úspora až 30 % na tiskových technologiích
Pro tiskárny pod správou nabízejí výrobci levnější, běžně nedostupný spotřební materiál. Jeho dodávky plánujeme na základě monitoringu tak, aby vše plynule běželo a současně jste nemuseli vázat finance v zásobách. Dokonce můžete platit jen za vytištěné stránky.
Jsme power service specialist HP a přední dodavatel HP technologií
Staňte se součástí inovace – HP nabízí v tisku a obzvláště v Managed Print Services (MPS) nejvýhodnější řešení na trhu. Využijte sílu naší dlouholeté expertízy a partnerství se světovým lídrem v tiskových technologiích.
Převezmeme do správy
i váš současný tiskový park
Již nějaké tiskárny máte? Nevadí. Můžeme je všechny nebo jen vybrané převzít pod správu. Zajistíme vám funkčnost a zbavíme vás starostí.
Managed Print Services usnadňují život celé firmě
Zbavte se starosti o funkčnost a údržbu tiskového parku. Nezatěžujte tím vaše IT specialisty
Převezmeme si zodpovědnost za hladký běh tiskáren. Technikům se uvolní ruce a získají kapacitu na důležitější věci, než je péče o tiskový park.
Vzdálená správa
Na dálku vám dokážeme nakonfigurovat tiskárnu, provést diagnostiku závady i předejít závadě.
Garantovaná servisní odezva
do 4 hodin
Dle smluveného Service Level Agreement (SLA) začneme každý váš požadavek řešit nejdéle do 4 hodin od vzniku. Závadu opravíme do 2 dnů. A v případě nutnosti vám do 3. dne zajistíme náhradní zařízení.
Pravidelná údržba
Zajistíme vám pravidelný servis, který udrží tiskové zařízení v perfektní kondici. Údržba snižuje poruchovost a zvyšuje kvalitu i efektivitu při tisku i skenování.
Softwarové zabezpečení tisku
Zabezpečíme tiskárny proti neoprávněnému použití. Nasadíme pro vás autentifikaci uživatele kartou nebo PINem, čímž zajistíme bezpečnost a ochranu vašich tiskových zařízení.
Proaktivní servis tiskáren
Předcházíme výpadkům. Náš monitoring tiskáren je napojený na databázi informací z celého světa i vlastní AI. Na základě dat předpovídáme selhání kritických komponent, abychom včas zajistili výměnu.
HelpDesk přizpůsobeným uživatelům
Problémy uživatelů s tiskárnami řešíme my a ne vaše IT. Telefonní linka, online portál anebo mobilní aplikace. K hlášení a sledování stavu závad můžete využít jakoukoliv ze 3 variant.
Nechte si zprovoznit moderní tiskové a dokumentové služby. Zjednodušte život lidem
Tiskárny se staly důležitými rozhraními pro firemní informační systémy. Zprovozníme pro vás příslušné služby a budeme se starat o jejich bezproblémový provoz.
Document Workflow
Řešení pro digitalizaci a vytěžování dokumentů. Směrování dokumentů a případně metadat do síťových a cloudových úložišť, ECM, ERP systémů.
Bez-serverový tisk / cloud printing
Tiskové řešení bez tiskového serveru. Zajistíme vám uživatelsky pohodlný a současně zabezpečený tisk.
Mobilní tisk
Zaměstnanci mohou tisknout odkudkoli, z BOYD i mobilních zařízení.
Zjednodušte si administrativu, zprůhledňete ekonomiku
Zajistíme vám detailní přehled nákladů na tisk s přesnou cenou za stránku. S přesnými daty můžete lépe adresovat náklady a předvídat cashflow.
Jedna faktura měsíčně
1 faktura za měsíc, 12 za rok. Dokážeme vám fakturovat na středisko, projekt či zakázku a účtovat dle uživatelů, středisek nebo projektů.
Možnost účtování fixního paušálu
Vyhovujeme vám oproti monotirngu spotřeby fixní paušál? Každý měsíc budeme fakturovat pevnou částku dle zařízení nebo za uživatele. Zahrneme do ní veškerý materiál, díly, práci, i vlastní zařízení.
Platba za vytištěné stránky
Nejtransparentnější možnost účtování nákladů na tisk. S přesnou cenu za stránku můžete náklady směrovat ke střediskům, oddělením či dokonce uživatelům, kteří tiskli.
Manažerské reporty
Pro zákazníky, kteří využívají nástroje jako OptimiDoc, MyQ nebo SafeQ dokážeme reportovat náklady na tisk v požadované struktuře. Dle firem ve vaší skupině, hospodářských středisek, oddělení či individuálních uživatelů.
Pronájem tiskárny
Chybí vám tiskárny, ale nechcete v nových strojích držet finance? Sestavíme vám tiskové řešení, které minimalizuje investiční výdaje.
Mobilní tisk
Zaměstnanci mohou tisknout odkudkoli, z BOYD i mobilních zařízení.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na tisková řešení
Kateřina Enöklová
specialistka na tisková řešení
800 131 484, tisk@simplyup.cz