IT pracovník

Managed print services

Zbavte se starostí s tiskem. Získejte lepší služby a ještě ušetřete

Od automatických dodávek spotřebního materiálu, po kompletní správu tisku ve firmě. Za transparnentí částku. Bez starostí a námahy. Váš tiskový park vždy ve stavu “simply up and running”.

Vy tisknete – my se postaráme 
o vše ostatní

Díky monitoringu a vzdálené správě máme kompletní přehled o stavu vašich zařízení. Víme, kdy je potřeba poslat nový toner, aniž byste to museli vědět vy. Vzdáleně diagnostikujeme závadu, ještě než k ní vyjede technik. Tiskové řešení navrhneme, zprovozníme a naučíme vás jej používat. Starosti o tisk můžete pustit z hlavy.

Úspora až 30 % na tiskových technologiích

Pro tiskárny pod správou nabízejí výrobci levnější, běžně nedostupný spotřební materiál. Jeho dodávky plánujeme na základě monitoringu tak, aby vše plynule běželo a současně jste nemuseli vázat finance v zásobách. Dokonce můžete platit jen za vytištěné stránky.

30%
HP logo

Jsme power service specialist HP a přední dodavatel HP technologií

Staňte se součástí inovace – HP nabízí v tisku a obzvláště v Managed Print Services (MPS) nejvýhodnější řešení na trhu. Využijte sílu naší dlouholeté expertízy a partnerství se světovým lídrem v tiskových technologiích.

Převezmeme do správy
i váš současný tiskový park

Již nějaké tiskárny máte? Nevadí. Můžeme je všechny nebo jen vybrané převzít pod správu. Zajistíme vám funkčnost a zbavíme vás starostí.

Tiskárna

Managed Print Services usnadňují život celé firmě

Zbavte se starosti o funkčnost a údržbu tiskového parku. 
Nezatěžujte tím vaše IT specialisty

Převezmeme si zodpovědnost za hladký běh tiskáren. Technikům se uvolní ruce 
a získají kapacitu na důležitější věci, než je péče o tiskový park.

Vzdálená správa

Na dálku vám dokážeme nakonfigurovat tiskárnu, provést diagnostiku závady i předejít závadě.

Garantovaná servisní odezva
do 4 hodin

Dle smluveného Service Level Agreement (SLA) začneme každý váš požadavek řešit nejdéle do 4 hodin od vzniku. Závadu opravíme do 2 dnů. A v případě nutnosti vám do 3. dne zajistíme náhradní zařízení.

Pravidelná údržba 

Zajistíme vám pravidelný servis, který udrží tiskové zařízení v perfektní kondici. Údržba snižuje poruchovost a zvyšuje kvalitu i efektivitu při tisku i skenování.

Softwarové zabezpečení tisku

Zabezpečíme tiskárny proti neoprávněnému použití. Nasadíme pro vás autentifikaci uživatele kartou nebo PINem, čímž zajistíme bezpečnost a ochranu vašich tiskových zařízení.

Proaktivní servis tiskáren

Předcházíme výpadkům. Náš monitoring tiskáren je napojený na databázi informací z celého světa i vlastní AI. Na základě dat předpovídáme selhání kritických komponent, abychom včas zajistili výměnu.

HelpDesk přizpůsobeným uživatelům

Problémy uživatelů s tiskárnami řešíme my a ne vaše IT. Telefonní linka, online portál anebo mobilní aplikace. K hlášení a sledování stavu závad můžete využít jakoukoliv ze 3 variant.

Nechte si zprovoznit moderní tiskové a dokumentové služby. 
Zjednodušte život lidem

Tiskárny se staly důležitými rozhraními pro firemní informační systémy. Zprovozníme pro vás příslušné služby a budeme se starat o jejich bezproblémový provoz.

Document Workflow 

Řešení pro digitalizaci a vytěžování dokumentů. Směrování dokumentů a případně metadat do síťových a cloudových úložišť, ECM, ERP systémů.

Bez-serverový tisk / cloud printing 

Tiskové řešení bez tiskového serveru. Zajistíme vám uživatelsky pohodlný a současně zabezpečený tisk.

Mobilní tisk 

Zaměstnanci mohou tisknout odkudkoli, z BOYD i mobilních zařízení.

Zjednodušte si administrativu, zprůhledňete ekonomiku

Zajistíme vám detailní přehled nákladů na tisk s přesnou cenou za stránku. 
S přesnými daty můžete lépe adresovat náklady a předvídat cashflow.

Jedna faktura měsíčně

1 faktura za měsíc, 12 za rok. Dokážeme vám fakturovat na středisko, projekt či zakázku a účtovat dle uživatelů, středisek nebo projektů.

Možnost účtování fixního paušálu 

Vyhovujeme vám oproti monotirngu spotřeby fixní paušál? Každý měsíc budeme fakturovat pevnou částku dle zařízení nebo za uživatele. Zahrneme do ní veškerý materiál, díly, práci, i vlastní zařízení.

Platba za vytištěné stránky

Nejtransparentnější možnost účtování nákladů na tisk. S přesnou cenu za stránku můžete náklady směrovat ke střediskům, oddělením či dokonce uživatelům, kteří tiskli.

Manažerské reporty

Pro zákazníky, kteří využívají nástroje jako OptimiDoc, MyQ nebo SafeQ dokážeme reportovat náklady na tisk v požadované struktuře. Dle firem ve vaší skupině, hospodářských středisek, oddělení či individuálních uživatelů.

Pronájem tiskárny

Chybí vám tiskárny, ale nechcete v nových strojích držet finance? Sestavíme vám tiskové řešení, které minimalizuje investiční výdaje.

Mobilní tisk 

Zaměstnanci mohou tisknout odkudkoli, z BOYD i mobilních zařízení.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na tisková řešení

Kde už řešení slouží

„U firmy SimplyUp Print, oceňujeme profesionální přístup. Kvalitní poradenství v oblasti tiskového řešení na míru a následné úspory finančních prostředků. Rovněž i vzdálená správa MPS funguje skvělé a dodání nových tonerů je vždy včas, takže nehrozí ani dočasný výpadek tisku. Zároveň máme i možnost zapůjčit náhradní stroj po dobu opravy, ale tuto službu jsme doposud nevyužili, jelikož servisní zákrok přímo u nás ve firmě byl proveden rychle a kvalitně dle SLA nastaveného pro naši firmu.

René Kvita, IT Infrastructure Specialist CE.“

„Po celou dobu téměř pětileté spolupráce jsme se SimplyUp velice spokojení.
Profesionální a rychlý přístup, řešení na míru a kvalitní servis. To vše ve spojení se snížením nákladů na tisk dělá ze SimplyUp ideální partnera pro tiskové řešení v naší společnosti.“

Martin Princ, IT Manager

„S tiskovými službami SimplyUp Print máme skvělou zkušenost. Pronajali jsme si od nich tiskárny a implementovali systém bezpečného tisku. Systém funguje spolehlivě a šetří čas i papíry díky snadné správě. Díky pravidelnému monitoringu tiskáren, nám chodí tonery přesně na čas. SimplyUp Print poskytuje vynikající služby a skvělou podporu, což nám výrazně usnadnilo správu tiskových zařízení.“

Josef Bock, ICT Operation

Díky promyšlenému návrhu a bezchybné realizaci jsme získali řešení, které odpovídá našim potřebám i provozním zvyklostem. Automatizace dodávek, monitoring a hladký chod tiskového prostředí nám umožnily tuto oblast zcela vyčlenit z každodenní agendy digitálního týmu. Soustředíme se pouze na systémové prvky, zbytek funguje sám.

Tomáš Kolín, Vedoucí ICT

Prev

Next

Prev

Next