
ZABEZPEČENÝ TISK A DIGITALIZACE DOKUMENTŮ
OptimiDoc: zabezpečený tisk a digitalizace dokumentů v jednom
OptimiDoc je odpovědí na rostoucí potřebu digitalizace dokumentů a inteligentní řízení tisku. Zjednodušuje práci jednotlivcům i celým pracovním týmům. Šetří čas i peníze.

Jedno řešení pro tisk i digitální dokumenty
Zabezpečený tisk, jedna tisková fronta pro všechna tisková zařízení v organizaci, tisk na základě pravidel, účtování nákladů na vytištěné stránky. A na druhé straně silný nástroj digitalizace a vytěžování dokumentů. To je platforma OptimiDoc.
Zabezpečený tisk
Bezpečná tisková fronta s možností SSL šifrování. Autentizace kartou nebo pinem.
Follow-me tisk
Vyzvedněte si výtisk na kterémkoliv OptimiDoc tiskovém zařízení, které je zrovna po ruce a volné.
Digitalizace
Digitalizujte dokumenty a směrujte je jednoduše do e-mailu, SharePointu, OneDrive a jiných síťových i cloudových úložišť.
OCR
Vytěžujte dokumenty – tvořte prohledávatelné dokumenty. Zvyšte tak produktivitu práce, ať již se jedná o zpracování faktur nebo digitalizaci smluv.
Řízení nákladů
Řiďte náklady na tisk efektivně – adresujte je jejich zdrojům díky detailnímu reportingu nákladů na tisk
Správa tiskáren
Zjednodušte si správu tiskových front, Aplikujte pravidla pro vynucení efektivního tisku. Řiďte tisk napříč více lokalitami.
Ať už to chcete doma nebo ne…
On-premise
Ideální řešení pro ty, kteří chtějí mít svá data „doma“.

Cloud
Minimalizace investic díky bez-serverovému řešení. SaaS model vyhoví všem organizacím preferujícím OpEx před CapEx.
Dodali jsme například do:
Dodávka uceleného dokumentového řešení (HW, SW, implementace) a realizace Managed Print Services



Pošlete mi nabídku / chci to vidět na živo
Prosím vyplňte formulář pro získání detailního popisu OptimiDoc funkčnosti a cenovou nabídku. Můžete si také požádat o živé demo uživatelského prostředí i administrace. Případně volejte 800 131 484.