Zdigitalizujte HR pracovníkům agendu. Zmenšete jejich administrativní zátěž. Uvolněte jim ruce pro lepší péči o zaměstnance.
Termíny webinářůKonec práce s papíry a šanony. HR pracovníci se mohou kdykoli a odkudkoli dostat k potřebnému dokumentu či informaci.
Mějte jistotu, že se k údajům o zaměstnancích nedostane nikdo nepovolaný. Systém se šifrovanými daty umožňuje řízený přístup jen pro pověřené pracovníky.
Dostaňte pod kontrolu procesy od žádosti o nového zaměstnance, přes výběrové řízení, plánování interview s kandidáty, až k posouzení a schválení odpovědným pracovníkem.
Nechte systém ohlídat všechny potřebné kroky při nástupu zaměstnance. Např. plánování a evidence školení, zajištění pracovních pomůcek, kontrola konce zkušební lhůty atd. A analogicky při odchodu zaměstnance.
Neunikne vám žádný termín, systém vás u každého zaměstnance upozorní na nutnost provedení či obnovení jejich certifikátů, školení. Potřebné přehledy máte okamžitě k dispozici na pár kliknutí.
Většinu běžných záležitostí (nemocenské, dovolené, výplatní pásky atd.) si zvládnou vaši zaměstnanci odbavit elektronicky sami. A systém pomůže se schvalovacím procesem.
Bezpečné úložiště dokumentů obsahujících osobní data.
Hlídání termínů - BOZP, zkušení lhůta, doba určitá
Digitální podpisy Více
Onboarding zaměstnanců řízený automatickým postupem
Integrace s mzdovými systémy
Automatizace podepisování "Růžových prohlášení"
Automatické generování dokumentů
Digitální personální složka
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮNechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.
OBJEDNAT KONZULTACIPracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.
zjistit návratnostPracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.
Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.
VíceOblast personalistiky je jednou z papírem nejvíce zatížených agend. HR specialisté místo toho, aby se věnovali lidem, jsou zavaleni administrativou a s ní souvisejícími dokumenty. DocuWare přináší cestu digitalizace nejen dokumentů, ale hlavně procesů a tím rozvazuje HR profesionálům ruce.
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮVyzkoušejte DocuWare zdarma přímo ve vaší kanceláři s 30-denní zkušební licencí zdarma.
OBJEDNAT KONZULTACI