Zajistěte hladký oběh smluv ve firmě. Už žádné zmatky s verzemi a obíhání kanceláří se smlouvami k podpisu. Celý proces můžete zkrátit ze dnů na minuty.
Termíny webinářů o digitalizaciPři vytváření smlouvy můžete využít některou z přednastavených šablon. Připomínky k návrhu smluv mohou snadno zanášet vaši spolupracovníci i smluvní partneři mimo vaši firmu.
Smlouvy se v systému automaticky posouvají odpovědným pracovníkům, kteří dostávají notifikaci a mohou je elektronicky podepsat kdykoli a odkudkoli.
Zapomeňte na zdlouhavé prohledávání šanonů. Stačí pár kliknutí a v digitálním archivu máte hned po ruce třeba všechny smlouvy, kterým příští měsíc končí platnost.
Indexaci smluv nemusíte provádět ručně. Většinu důležitých údajů si systém dokáže po čase “vytahat” ze smluv sám. Vy se tak můžete plně soustředit na práci s jejich obsahem.
Nechte systém hlídat za vás termíny. Nastavte upozornění na blížící se konce platnosti smluv. Vyhněte se nechtěnému prodloužení či promeškání důležitých milníků při plnění smluv.
Editace dokumentu uloženého přímo v DMS - bez stahování...
Fulltext vyhledávání ve smluvní dokumentaci
Digitální podpisy DocuSign, ValidatedID, Signi a další Více
Integrace do ERP a CRM
Šablony dokumentů, verzování dokumentů
Archivační a skartační pravidla. Automatické řízení.
Schvalovací proces, včetně zapojení protistrany
Bezpečné centrální a zálohované úložiště
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮNechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.
OBJEDNAT KONZULTACIPracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.
zjistit návratnostPracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.
Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.
VícePráce s digitalizovanými smlouvami v inteligentním archivu vám přinese lepší kontrolu nad vašimi klíčovými vztahy a závazky. Odpadne věčné hledání a nejistota, jestli nepromeškáte tu správnou dobu pro revizi vašich partnerství. Digitální podpis pak přinese novou rychlost do vašich obchodních aktivit.
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.