Ruční přepisování objednávek? Párování produktů podle různých číselníků? Věříme, že vaši zaměstnanci mohou dělat užitečnější věci.
TERMÍNY WEBINÁŘŮDigitalizace a procesování odstraní z vašeho podnikání místa, kde vlivem lidské chybovosti nebo rutině vznikají chyby, nebo které...
MANUVIA vznikla spojením silných a zkušených personálních agentur. Vznikla tak jedinečná mezinárodní skupina.
Každý měsíc strávili zaměstnanci skupiny desítky hodin práce přefakturací služeb mezi jednotlivými subjekty skupiny. Naše řešení učinilo této rutinní práci konec. Pomocí DocuWare jsme zautomatizovali alokací nákladů na správné subjekty, vytvoření faktur vydaných a jejich zavedení do účetnictví příslušných společností ve skupině. Přečtěte si více.
Náš klient dodávající ochranné pracovní pomůcky spotřeboval až 5 plných pracovních úvazků na přepisování objednávek odběratelů do ERP a párování popisů objednávaného zboží s číselníkem v ERP. Odběratelé totiž preferují vystavování objednávek z vlastních informačních systémů před používáním e-shopu klienta. Jedná se o velké výrobní společnosti.
Naučili jsme DocuWare překládat popisy odběratelů našeho klienta do položek číselníku a servírovat objednávky rovnou do ABRY.
Ve vlastním provozu jsme leta vystavovali tzv. kreditní lístky, tedy doklady o převzetí použitých prázdných tiskových kazet. Nejprve je předepsal rukou do formuláře skladník. Následně vystavila operátorka doklad a poslala jej poštou zákazníkovi. Pak tento doklad zanesla jako příjemku do skladového systému. Měsíčně desítky hodin práce.
Dneska skladník nakliká převzaté prázdné kazety v DocuWare na tabletu. Potvrzením se odešle doklad zákazníkovi e-mailem, zarchivuje se a zároveň se vytvoří příjemka na sklad.
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮNechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.
OBJEDNAT KONZULTACIPracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.
zjistit návratnostPracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.
Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.
VícePřes třicet let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.