Urychlete podnikání. Nenechávejte utíkat příležitosti proto, že klíčové dokumenty „čekají na podpis“. Podepisujte digitálně. Efektivně, bezpečně a odkudkoli.
Termíny webinářůEfektivnější práce, jasná digitální stopa dokumentu, možnost podepisovat dokumenty mimo kancelář, maximální bezpečnost. To jen část důvodů, proč elektronický podpis zavádí čím dál více firem.
Biometrický, vzdálený, centralizovaný nebo s razítkem. Každý typ elektronického podpisu se hodí na něco jiného. Navrhneme pro vás řešení, které bude nejlépe odpovídat vašim potřebám.
Nemusíte zůstat jen uvnitř firmy. Vzdálené elektronické podpisy můžete využít i pro podpis smluv vašimi zákazníky.
Vedle samotného elektronického podpisu je součástí našeho řešení digitální archiv, který umožňuje dokumenty indexovat a dál s nimi pracovat.
Vzdálený podpis s autentizací pomocí emailu a SMS
Podepisování formulářů
Biometrický podpis
Podepisování s využitím kvalifikovaných certifikátů
Automatizace generování dokumentů k podpisu v personalistice
Plně v souladu s eIDAS a českou legislativou
Digitální razítko
ValidatedID, DocuSign, Signi
Návrh, verzování, revize a schvalování smluv. Zapojení protistrany. Inteligentní archiv smluv zpřístupní data pro vaše ERP či CRM.
V AutoMaxu jsme pomohli s vytvořením digitálního archivu smluv a zavedli digitální podpis. Přečíst case study
Jak podepisujeme my sami.
Přečíst case study
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮNechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.
OBJEDNAT KONZULTACIPracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.
zjistit návratnostPracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.
Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.
VícePřes třicet let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
TERMÍNY WEBINÁŘŮVyzkoušejte DocuWare zdarma přímo ve vaší kanceláři s 30-denní zkušební licencí.
Vyzkoušet zdarma