řešení / elektronický digitální podpis

Podepisujte digitálně. Radikálně zkraťte podepisování smluv

Urychlete podnikání. Nenechávejte utíkat příležitosti proto, že klíčové dokumenty „čekají na podpis“. Podepisujte digitálně. Efektivně, bezpečně a odkudkoli.

Termíny webinářů

Šetřete čas, zjednodušte procesy

Efektivnější práce, jasná digitální stopa dokumentu, možnost podepisovat dokumenty mimo kancelář, maximální bezpečnost. To jen část důvodů, proč elektronický podpis zavádí čím dál více firem.

Nejvhodnější řešení pro potřeby vaší firmy

Biometrický, vzdálený, centralizovaný nebo s razítkem. Každý typ elektronického podpisu se hodí na něco jiného. Navrhneme pro vás řešení, které bude nejlépe odpovídat vašim potřebám.

Možnost rozšířit i na vaše zákazníky

Nemusíte zůstat jen uvnitř firmy. Vzdálené elektronické podpisy můžete využít i pro podpis smluv vašimi zákazníky.

K podpisu navíc bezpečný archiv

Vedle samotného elektronického podpisu je součástí našeho řešení digitální archiv, který umožňuje dokumenty indexovat a dál s nimi pracovat.

Kde už řešení slouží

V AutoMaxu jsme pomohli s vytvořením digitálního archivu smluv a zavedli digitální podpis.  Přečíst case study

Jak podepisujeme my sami.
Přečíst case study

Jak to může vypadat u vás?

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

TERMÍNY WEBINÁŘŮ
Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru. 

OBJEDNAT KONZULTACI

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost? 
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.

zjistit návratnost

Návratnost? 
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita? 
ERP, SAP, účetní systémy... Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku 
i mobilu.

Powered by DocuWare 

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.  

Více

Přes třic​et let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek. 

DocuWare musíte vidět na vlastní oči!

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

TERMÍNY WEBINÁŘŮ
Vyzkoušet zdarma

Vyzkoušejte DocuWare zdarma přímo ve vaší kanceláři s 30-denní zkušební licencí.

Vyzkoušet zdarma