PŘIDEJTE SE K NÁM
Jsme zvyklí překonávat limity. V tom, co děláme, chceme být nejlepší.
A to vyžaduje osobní nasazení a touhu růst a rozvíjet se. Přesně takové lidi hledáme do našeho týmu.
Již více jak 30 let pracujeme pro firemní zákazníky a staráme se o to, aby byly jejich systémy simply up and running. Šetříme lidskou práci tím, že digitalizujeme a automatizujeme provozní agendy (účetnictví, personalistika, smlouvy,...). Stále také přinášíme skvělá tisková řešení přesně na míru potřebám vaší firmy.
Chcete se zapojit do digitalizace firemních procesů ve finančních, HR, obchodních a logistických odděleních? Právě zažíváme velký boom zájmu o digitalizaci s DMS/ECM platformou DocuWare a hledáme šikovného kolegu, který nám pomůže s návrhy, implementací a uživatelskou podporou digitalizačních řešení.
Co bude Vaším úkolem:
🔵 Návrh digitalizačního řešení v oblasti účetnictví, personalistiky a správy smluv.
🔵 Implementace digitalizačních řešení na platformě DocuWare.
🔵 Technická a uživatelské podpora.
🔵 Technická podpora obchodních konzultantů SimplyUp.
Kdo jste Vy - ideální kandidát pro tuto pozici:
💙 Nadšenec informačních technologií všeho druhu.
💙 Strašně rádi se učíte. Sami - praxí, od ostatních, i formální cestou.
💙 Digitalizace, automatizace, umělá inteligence je pro Vás realita dneška.
💪 Problem solver – hledáte řešení, dokud nevyhrajete. Dotahujete věci do konce.
📗 Mluvíte anglicky dost dobře na to, abyste si rozuměli s podporou a mohli se vzdělávat.
Ten zbytek (vzdělání, délka praxe, konkrétní kompetence) jsou až druhotné. Nehledáme hotového specialistu. Ale dobré předpoklady se jím stát. Zkušený specialista DocuWare a team leader Vás naučí pracovat s potřebnými technologiemi. I když to není předmětem pracovní náplně, budete mít příležitost proniknout i do programování integračních rozhraní.
Co Vám nabízíme?
✅ Profesionální zaškolení
✅ Vedení zkušeného kolegy, který Váš naučí…
✅ Dobrodružství startup projektu ve firmě s 30-letou historií
✅ Spíše přátelské než kompetitivní prostředí o kousek větší než rodinné firmy
✅ Skvělou kávu - klasiku a nebo každý týden testujeme nové pražírny a nové kávy
✅ Notebook, telefon s paušálem, 5. týden dovolené, 3 krizové dny, stravné, Multisportku
Se SimplyUp Group jsme na trhu 30 let, ale zároveň jsme tak trochu startup v oblasti digitalizace. Přivedli jsme do ČR novou technologii pro digitalizaci procesů v účetnictví, HR, logistice... A digitalizace jede! Všichni chtějí zjednodušit, zdigitalizovat, nahradit práci lidí prací strojů. A tak máme práce více než kapacity.
Víme, že budeme v nejbližších měsících a letech postupně přidávat do týmu nové IT specialisty a byznys konzultanty. Ale i náš tradiční obor - vše kolem firemního tisku - potřebuje lidské zdroje. A tak hledáme někoho, kdo nám pomůže identifikovat a přivést další šikovné kolegy. Tato práce na zkrácený úvazek se skvěle hodí například pro maminky na rodičovské dovolené nebo pro všechny, kteří z jakéhokoliv důvodu nehledají plný úvazek. Očekáváme spolupráci na 10-15 hodin týdně.
Co bude Vaším úkolem:
🟢 Recruitment od A do Z (obchodní, IT, marketingové pozice a další, které zrovna budou potřeba)
🟢 Aktivní vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů prostřednictvím sociálních sítí
🟢 Employer branding na sociálních sítích, zejména na LinkedIn
🟢 Personální administrativa spojená s docházkou zaměstnanců, příprava pracovněprávních dokumentů
🟢 Organizace teambuildingů a interních akcí pro zaměstnance SimplyUp
🟢 Aktivní komunikace se mzdovou účetní
Co od Vás očekáváme?
🙂 Zkušenost s náborem, ideálně z interního HR
🙂 Aktivní přístup k sociálním sítím
🙂 Ochotu hledat cesty a řešení
🙂 Angličtinu na komunikativní úrovni
🙂 Spolehlivost a příjemné vystupování
Co Vám nabízíme?
➕ Možnost silně ovlivnit další vývoj naší firmy
➕ Spolupráci se CEO SimplyUp – v oblasti HR budete jeho pravou rukou
➕ Budete moci tvořit a vymýšlet, budete moci komunikovat, budete moci organizovat – prostě spoustu svobody
➕ Příjemné pracovní prostředí a skvělou partu – nevěřte, doražte, ukážeme😊
➕ Možnost z části pracovat z domova - vše je o domluvě a nastavení
Chcete přispět k digitalizaci českých firem? Pomáháme firmám digitalizovat proces zpracování přijatých faktur, práci se smlouvami, procesy v HR oddělení nebo třeba zavádíme digitální podpis. To vše s platformou DMS/ECM řešení DocuWare, která je celosvětově uznávaným lídrem na trhu v oblasti cloudového softwaru a kterou denně používá téměř 700 000 lidí ve firmách po celém světě. A my nyní hledáme zkušeného Obchodního konzultanta, který nám pomůže posunout dál toto inovativním odvětví i v České republice.
Co bude Vaším úkolem:
🔵 Budete zodpovědný za rozvoj vztahů s klienty s cílem zvyšovat prodej DocuWare
🔵 Analyzovat a identifikovat potřeby klientů a následně navrhovat řešení pro implementaci platformy DocuWare do konkrétních firem.
🔵 Komunikovat s účastníky webinářů, zjišťovat jejich dojmy a hledat příležitosti pro prodej.
🔵 Spolupracovat s implementačním týmem a obchodním oddělením.
🔵 Aktivně komunikovat s klienty a pomáhat jim pochopit, jak DocuWare funguje.
Co od Vás očekáváme?
🔵 Máte zkušenost s obchodní pozicí, ideálně v oblasti prodeje software
🔵 Máte představu o tom, jak fungují firemní procesy - oceníme, pokud máte praxi v oblasti procesní analýzy či konzultací.
🔵 Abstraktní myšlení Vám není cizí, stejně tak očekáváme, že máte technické, procesní a obchodní uvažování.
🔵 Vaše komunikační schopnosti jsou na vynikající úrovni a máte pozitivní vztah k telefonu jako nástroji obchodní komunikace.
🔵 Každodenní používání anglického jazyka Vám nebude činit problém.
Co Vám nabízíme?
✅ Profesionální zaškolení s certifikací
✅ Zázemí obrovské DocuWare rodiny, ve které vždy najdete radu či zkušenost k tomu, co bude zrovna stát před Vámi.
✅ Dobrodružství startup projektu ve firmě s 30letou historií a práci na projektu, který má budoucnost.
✅ 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, notebook, mobilní telefon s paušálem, Multisport kartu.
✅ Příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři se skvělou kávou, které je vždy dostatek.