PŘIDEJTE SE K NÁM
Jsme zvyklí překonávat limity. V tom, co děláme, chceme být nejlepší.
A to vyžaduje osobní nasazení a touhu růst a rozvíjet se. Přesně takové lidi hledáme do našeho týmu.
Již více jak 30 let pracujeme pro firemní zákazníky a staráme se o to, aby byly jejich systémy simply up and running. Šetříme lidskou práci tím, že digitalizujeme a automatizujeme provozní agendy (účetnictví, personalistika, smlouvy,...). Stále také přinášíme skvělá tisková řešení přesně na míru potřebám vaší firmy.
Získali jsme prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025!
Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím
DocuWare.
Díky našim obchodním úspěchům v roce 2024 jsme obhájili status DocuWare
Platinum
Partnera pro rok 2025 a i nadále jsme součástí prestižního DocuWare
Diamond Clubu.
Nejenže jsme byli první, kdo přivedl DocuWare do
České republiky, ale zůstáváme jediným partnerem této velikosti v zemi a jednou
ze dvou diamantových společností ve střední a východní Evropě (vedle
kolegů ze Slovinska). To je významný úspěch, vezmeme-li v úvahu, že DocuWare
spolupracuje s více než 800 partnery po celém světě!
Chcete se zapojit do digitalizace firemních procesů ve finančních, HR, obchodních a logistických odděleních? Právě zažíváme velký boom zájmu o digitalizaci s DMS/ECM platformou DocuWare a hledáme šikovného kolegu, který nám pomůže s návrhy, implementací a uživatelskou podporou digitalizačních řešení.
Co bude Vaším úkolem:
🔵 Návrh digitalizačního řešení v oblasti účetnictví, personalistiky a správy smluv.
🔵 Implementace digitalizačních řešení na platformě DocuWare.
🔵 Technická a uživatelské podpora.
🔵 Technická podpora obchodních konzultantů SimplyUp.
Kdo jste Vy - ideální kandidát pro tuto pozici:
💙 Nadšenec informačních technologií všeho druhu.
💙 Strašně rádi se učíte. Sami - praxí, od ostatních, i formální cestou.
💙 Digitalizace, automatizace, umělá inteligence je pro Vás realita dneška.
💪 Problem solver – hledáte řešení, dokud nevyhrajete. Dotahujete věci do konce.
📗 Mluvíte anglicky dost dobře na to, abyste si rozuměli s podporou a mohli se vzdělávat.
Ten zbytek (vzdělání, délka praxe, konkrétní kompetence) jsou až druhotné. Nehledáme hotového specialistu. Ale dobré předpoklady se jím stát. Zkušený specialista DocuWare a team leader Vás naučí pracovat s potřebnými technologiemi. I když to není předmětem pracovní náplně, budete mít příležitost proniknout i do programování integračních rozhraní.
Co Vám nabízíme?
✅ Profesionální zaškolení
✅ Vedení zkušeného kolegy, který Váš naučí…
✅ Dobrodružství startup projektu ve firmě s 30-letou historií
✅ Spíše přátelské než kompetitivní prostředí o kousek větší než rodinné firmy
✅ Skvělou kávu - klasiku a nebo každý týden testujeme nové pražírny a nové kávy
✅ Notebook, telefon s paušálem, 5. týden dovolené, 3 krizové dny, stravné, Multisportku
Se SimplyUp Group jsme na trhu 30 let, ale zároveň jsme tak trochu startup v oblasti digitalizace. Přivedli jsme do ČR novou technologii pro digitalizaci procesů v účetnictví, HR, logistice... A digitalizace jede! Všichni chtějí zjednodušit, zdigitalizovat, nahradit práci lidí prací strojů. A tak máme práce více než kapacity.
Víme, že budeme v nejbližších měsících a letech postupně přidávat do týmu nové IT specialisty a byznys konzultanty. Ale i náš tradiční obor - vše kolem firemního tisku - potřebuje lidské zdroje. A tak hledáme někoho, kdo nám pomůže identifikovat a přivést další šikovné kolegy. Tato práce na zkrácený úvazek se skvěle hodí například pro maminky na rodičovské dovolené nebo pro všechny, kteří z jakéhokoliv důvodu nehledají plný úvazek. Očekáváme spolupráci na 10-15 hodin týdně.
Co bude Vaším úkolem:
🟢 Recruitment od A do Z (obchodní, IT, marketingové pozice a další, které zrovna budou potřeba)
🟢 Aktivní vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů prostřednictvím sociálních sítí
🟢 Employer branding na sociálních sítích, zejména na LinkedIn
🟢 Personální administrativa spojená s docházkou zaměstnanců, příprava pracovněprávních dokumentů
🟢 Organizace teambuildingů a interních akcí pro zaměstnance SimplyUp
🟢 Aktivní komunikace se mzdovou účetní
Co od Vás očekáváme?
🙂 Zkušenost s náborem, ideálně z interního HR
🙂 Aktivní přístup k sociálním sítím
🙂 Ochotu hledat cesty a řešení
🙂 Angličtinu na komunikativní úrovni
🙂 Spolehlivost a příjemné vystupování
Co Vám nabízíme?
➕ Možnost silně ovlivnit další vývoj naší firmy
➕ Spolupráci se CEO SimplyUp – v oblasti HR budete jeho pravou rukou
➕ Budete moci tvořit a vymýšlet, budete moci komunikovat, budete moci organizovat – prostě spoustu svobody
➕ Příjemné pracovní prostředí a skvělou partu – nevěřte, doražte, ukážeme😊
➕ Možnost z části pracovat z domova - vše je o domluvě a nastavení
Chcete přispět k digitalizaci českých firem? Pomáháme firmám digitalizovat proces zpracování přijatých faktur, práci se smlouvami, procesy v HR oddělení nebo třeba zavádíme digitální podpis. To vše s platformou DMS/ECM řešení DocuWare, která je celosvětově uznávaným lídrem na trhu v oblasti cloudového softwaru a kterou denně používá téměř 700 000 lidí ve firmách po celém světě. A my nyní hledáme zkušeného Obchodního konzultanta, který nám pomůže posunout dál toto inovativním odvětví i v České republice.
Co bude Vaším úkolem:
🔵 Budete zodpovědný za rozvoj vztahů s klienty s cílem zvyšovat prodej DocuWare
🔵 Analyzovat a identifikovat potřeby klientů a následně navrhovat řešení pro implementaci platformy DocuWare do konkrétních firem.
🔵 Komunikovat s účastníky webinářů, zjišťovat jejich dojmy a hledat příležitosti pro prodej.
🔵 Spolupracovat s implementačním týmem a obchodním oddělením.
🔵 Aktivně komunikovat s klienty a pomáhat jim pochopit, jak DocuWare funguje.
Co od Vás očekáváme?
🔵 Máte zkušenost s obchodní pozicí, ideálně v oblasti prodeje software
🔵 Máte představu o tom, jak fungují firemní procesy - oceníme, pokud máte praxi v oblasti procesní analýzy či konzultací.
🔵 Abstraktní myšlení Vám není cizí, stejně tak očekáváme, že máte technické, procesní a obchodní uvažování.
🔵 Vaše komunikační schopnosti jsou na vynikající úrovni a máte pozitivní vztah k telefonu jako nástroji obchodní komunikace.
🔵 Každodenní používání anglického jazyka Vám nebude činit problém.
Co Vám nabízíme?
✅ Profesionální zaškolení s certifikací
✅ Zázemí obrovské DocuWare rodiny, ve které vždy najdete radu či zkušenost k tomu, co bude zrovna stát před Vámi.
✅ Dobrodružství startup projektu ve firmě s 30letou historií a práci na projektu, který má budoucnost.
✅ 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, notebook, mobilní telefon s paušálem, Multisport kartu.
✅ Příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři se skvělou kávou, které je vždy dostatek.
Hledáte různorodou práci v oblasti obchodu, kde uplatníte své komunikační a prezentační schopnosti? Budujete rád/a dlouhodobé vztahy a dáváte přednost kanceláři před cestováním?
Pak je tato nabídka pro vás ta pravá!
Co bude Vaším úkolem:
🔵 budování a prohlubování vztahů se stávajícími zákazníky (min. 80 % času strávíte péčí o současné zákazníky)
🔵 identifikace nových příležitostí na trhu a jejich rozvoj (ca 20 % času se budete věnovat akvizici nových klientů)
🔵 aktivní rozvoj obchodních vztahů v oblasti tisku a digitalizace (budete mít k
🔵 dispozici databázi firem i kvalifikované leady)
🔵 prodej spotřebního materiálu pro kancelářský tisk – tiskárny, tonery (technické znalosti nejsou nutné, vše potřebné vás naučíme a s odbornými dotazy vám pomohou specialisté)
🔵 intenzivní spolupráce s týmem kolegů i dalšími odděleními:
🔵 tisková řešení HP a Managed Print Services budete prodávat ve spolupráci se specialistou
🔵 digitalizační řešení DocuWare budete nabízet spolu s konzultanty
Co na vás oceníme?
🔵 zkušenosti na obdobné obchodní pozici (obor nerozhoduje)
🔵 nadšení pro obchod a výborné komunikační dovednosti, jak v osobní, tak online interakci schopnost naslouchat a porozumět potřebám zákazníků
🔵 uživatelskou znalost Microsoft Office
🔵 výborné organizační schopnosti, spolehlivost
🔵 chuť učit se nové věci a tah na branku
Co Vám nabízíme?
✅ stabilitu menší, přátelské společnosti s více než 30letou tradicí
✅ silné marketingové zázemí, které podporuje vaše prodejní úsilí a dodává leady
✅ odpovídající platové ohodnocení složené s fixní a motivující variabilní složky
✅ 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, notebook, mobilní telefon s paušálem, Multisport kartu
✅ příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři se skvělou kávou
✅ podporu vašeho vzdělávání a osobního rozvoje
Hledáte stabilní práci, kde uplatníte své obchodní dovednosti a chuť komunikovat? Budujete rád/a dlouhodobé vztahy a dáváte přednost kanceláři před cestováním?
Pak je tato nabídka pro vás ta pravá!
Co bude Vaším úkolem:
🔵 budete pečovat o stávající klienty a hledat nové zákazníky (polovinu času vám zabere péče o stávající klienty a druhou polovinu akvizice nových)
🔵 pravidelná komunikace se zákazníky a jejich informování o aktuálních nabídkách a novinkách
🔵 budete nabízet tonery a tiskárny (technické detaily vás naučíme a s odbornými dotazy vám pomohou specialisté)
🔵 počítejte s přípravou nabídek a drobnou administrativou většinu pracovní doby (80 %) strávíte telefonováním
🔵 můžete se těšit na školení, na kterých si rozšíříte obchodní dovednosti a získáte informace o našich produktech
Co na vás oceníme?
🔵 zkušenosti na obchodní pozici (obor nerozhoduje)
🔵 schopnost naslouchat a porozumět potřebám zákazníků
🔵 pozitivní přístup, výborné komunikační dovednosti a asertivitu
🔵 nadšení a disciplínu – nadšení pro práci a profesionální přístup nám pomáhají v obchodních vtazích i dosahování prodejních cílů
🔵 trpělivost a schopnost dotahovat věci do konce
Co Vám nabízíme?
✅ stabilitu menší, přátelské společnosti s více než 30letou tradicí
✅ silné marketingové zázemí, které podporuje vaše prodejní úsilí a dodává leady
✅ odpovídající platové ohodnocení složené s fixní a motivující variabilní složkou
✅ 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, notebook, mobilní telefon s paušálem, Multisport kartu
✅ příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři se skvělou kávou
✅ podporu vašeho vzdělávání a osobního rozvoje