příběhy zákazníků / Mi-King

Digitální úklid v Mi-King s. r. o. Ztracené faktury a pozdní platby jsou minulostí

Po pandemii covidu se ve firmách změnily pracovní zvyklosti a přechod na digitální systém byl pro Mi-King s. r. o. logickým řešením nových podmínek.

Termíny webinářů o digitalizaci

Mi-King s. r. o. patří mezi celosvětová ocelářská servisní centra a poskytuje výrobní a logistický servis společnostem z automobilového a spotřebního průmyslu.

20

let na českém trhu (2005)

150

zaměstnanců

3

miliardy obrat ročně

  

situace

Covid urychlil nevyhnutelné

Společnost Mi-King má široký záběr v celém regionu Střední a Východní Evropy, dodává hutní výrobky a zajišťuje služby subjektům působícím v neustále se rozvíjejících oblastech automobilového, spotřebního a obalového průmyslu a všeobecného strojírenství. O digitalizaci, která by zjednodušila a zpřehlednila zahlcenou účetní agendu, manažeři uvažovali již od roku 2015. Tehdy byla implementace několikrát smetena ze stolu kvůli vysoké finanční náročnosti. Během pandemie covidu-19 se ve firmě změnily pracovní návyky, nutnost práce z domova a počáteční chaos najednou začaly způsobovat problémy se schvalováním faktur, některé papírové dokumenty se dokonce ztrácely a kvůli tomu docházelo ke zpožďování plateb. Situace nebyla dále únosná, a proto se vedení rozhodlo vyhlásit výběrové řízení na dodavatele digitálního řešení. Nejprve bylo třeba zefektivnit evidenci příjemek a jejich párování s další dokumentací a zajistit možnost schvalovat dokumenty on-line, odkudkoli a kdykoli.

ŘEŠENÍ

Současnost je v cloudu

Ve výběrovém řízení vyšel DocuWare ze všech digitálních řešení jako nejvhodnější pro práci se všemi typy dokumentů a finančně nejpřijatelnější jak co do okamžitých tak do provozních nákladů. Lídr pro implementaci digitálního řešení – IT manažer Aleš Vraný – měl jasno v požadavcích na funkcionalitu i procesy. Digitalizace proběhla bez větších problémů, systém jsme nakonfigurovali a postupně vyladili schvalovací procesy přesně podle požadavků zadavatele. Důležitým parametrem je zpřístupnění veškerých faktur a smluv v cloudu, tak aby jejich kontrola a schvalování mohlo probíhat plynule a odkudkoli a nebylo vázáno na kancelář.

„Je výhoda mít všechno v Cloudu. Člověk nemusí řešit obnovy, bezpečnost, ale třeba ani chlazení serverů.“

Aleš Vraný 
Manažer IT, Data migration Lead, Mi-King s. r. o.

Důležitým faktorem úspěchu digitálního řešení je jeho přijetí zaměstnanci. A v tom pomohla účetní Monika Miláčková, která díky svému pozitivnímu přístupu k digitalizaci a předchozím zkušenostem pomohla nadchnout ostatní kolegy.

Jak to může vypadat u vás?

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru

Další příběhy zákazníků

Digitalizace v ECOVIS FACTA ukončila „datlování​“ a uvolnila ruce pro péči o nové klienty.
Přečíst case study

Digitalizace podporuje evropskou expanzi personální agentury Manuvia.
Přečíst příběh zákazníka