O nás

Staráme se, aby vaše firemní procesy byly „simply up and running“

Přinášíme moderní technologie, které pomáhají hladkému chodu vašeho byznysu.

Zkušenost

Už od 90. let se zabýváme implementací dokumentových řešení. V roce 2020 jsme jako první přinesli do Česka systém DocuWare, s jehož využitím pomáháme firmám digitalizovat firemní procesy.

Vhled

Pracovali jsme se stovkami firem různého zaměření. Víme, jakým překážkám čelí při zavádění nových technologií a rozumíme jejich potřebám. Díky tomu umíme navrhnout řešení, která dávají byznysový smysl.

Spolehlivost

Víme, že naše práce ovlivňuje pracovní komfort tisíců lidí. Držíme termíny, máme jasně definované servisní odezvy, zakládáme si na proaktivním přístupu. A jsme k dispozici 24/7.

O vaše projekty se stará motivovaný tým

Certifikovaní odborníci jsou připraveni řešit vaše digitalizační témata. A to jak z business pohledu, tak technicky. 

Powered by DocuWare 

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. Document Management Systém DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 17.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 
750 tisíc uživatelů.  

Více

CERTIFIKACE

Přes třic​et let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.

– Tibor Brunclík, CEO

Kariéra

Jsme zvyklí překonávat limity. V tom, co děláme, chceme být nejlepší, a to vyžaduje osobní nasazení a touhu růst a rozvíjet se. Přesně takové lidi hledáme do našeho týmu.

Pozice:
Account Manager 
pro péči o stávající zákazníky

Ve společnosti Print Partners se již 30 let specializujeme na tisková řešení našich zákazníků. Prodáváme nebo pronajímáme tiskárny a dále se o ně staráme tak, aby si naši zákazníci mohli užívat pohodu plynulého, kvalitního a funkčního tisku. Specializujeme se jak na kancelářský tisk, tak digitalizaci dokumentů a dokument management (tedy digitalizovanou a automatizovanou práci s dokumenty) – jsme tak schopni vyhovět širokému portfoliu zákazníků.

Co Vás na této pozici čeká:

 budete aktivně rozvíjet obchod v oblasti prodeje tisku a jeho příslušenství a budovat vztahy se stávajícími zákazníky, a to výhradně přes telefon či e-mail
 budete pracovat s již vytvořenou databází kontaktů a vyhodnocovat potřeby jednotlivých zákazníků
 čeká Vás jednání s klienty, identifikace jejich požadavků a potřeb a navrhování úsporných řešení
 průměrně budete hovořit s dvaceti zákazníky denně
 spolupráce s týmem kolegů i dalšími odděleními

Co od Vás očekáváme:

 hledáme nadšeného obchodníka, který rád komunikuje se zákazníky a buduje si s nimi dlouhodobý, přátelský vztah
 očekáváme komunikační dovednosti na výborné úrovni, pozitivní vztah k telefonování
 schopnost plánovat a nastavovat si priority při tvoření měsíčních plánů
 uživatelskou znalost MS Office
 hledáme přátelského člověka, který svým pozitivním přístupem zapadne do tříčlenného týmu kolegů
 zájem učit se nové věci, schopnost samostatné práce, ale i chuť pracovat týmově a táhnout za jeden provaz
 min. středoškolské vzdělání s maturitou

Co Vám nabízíme? 

 podporu ve formě doporučení obchodních příležitostí a také velmi rozsáhlou databázi kontaktů
 silné marketingové zázemí podporující prodej
 příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři s výhledem na Vltavu
 práci v malé, přátelské společnosti s 30letou historií
 možnost home office 1 den v týdnu
 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravné, výbornou výběrovou kávu, notebook, mobilní telefon

Zaujalo? Napište

hr@simplyup.cz