řešení / digitalizace účetnictví

Řiďte toky faktur a jejich schvalování. Ušetřete 80 % času

Zdigitalizujte celý proces toku, řízení, schvalování účetních dokladů a faktur. Dostaňte pod kontrolu celou agendu ať funguje rychle, přesně a bezchybně. Proměňte účetnictví v oporu vašeho podnikání.

Termíny webinářů o digitalizaci faktur

Vytěžení faktur automaticky za pomoci umělé inteligence

Žádné manuální přepisování! Přijaté faktury už nemusí nikdo vzít do ruky. Data z elektronicky doručovaných faktur systém automaticky indexuje a zanese kamkoli potřebujete (účetní systém, ERP).   

Máte vyřešené workflow a zajímá vás pouze produkt vytěžování faktur?

Konzistentně, s minimem chyb

Systém má o řád nižší chybovost než člověk. Vytěží faktury a zkontroluje údaje o dodavateli proti ARES a VIES – automaticky. 

Automatizovaný oběh dokladů při schvalování

Faktury se automaticky přiřadí ke schválení. Pracovníci schvalují kdykoliv a kdekoliv – v cloudu či aplikaci. Systém dokumenty prochází, a pokud najde odpovídající doklad na příjemku/objednávku, fakturu schválí bez zatěžování uživatele. 

Plná kontrola workflow. Kdykoli, odkudkoli 

Během pár kliknutí u každého dokladu ihned víte, co se s ním právě děje. Vše je dostupné online, kdykoli, odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.

Centrální příjem faktur napojený na bezpečné uložiště

Systém přijaté faktury uloží automaticky do zásobníku dokumentů. Doklady skončí na bezpečném online úložišti s kontrolovaným přístupem. Všechny jsou automaticky indexované a tedy dohledatelné na pár kliknutí. 

Snazší příprava na audit a finanční kontroly 

Zapomeňte na složité dohledávání dokladů pro auditory. S naším řešením jim jednoduše zpřístupníte vše potřebné ve vašem digitálním archivu. 

Jednodušší alokace nákladů 

Alokujte náklady podle středisek, zakázek, činností a dalších dimenzí. Rozúčtujte náklady na správnou analytiku. Automatizujte kontaci dokladů. Zjistíte kolik vás stojí jednotlivé služby, produkty, zákazníci, apod.

TERMÍNY WEBINÁŘŮ

Důležité součásti a vlastnosti:

Centrální automatický příjem faktur a jejich příloh z e-mailu 

Fulltext vyhledávání

Vytěžování faktur Více

Umělá inteligence začne vytěžovat data za vás

Integrace do ERP

Rozúčtování nákladů podle zakázek, středisek a činností

Jednotný digitální archiv

Bezpečné centrální úložiště

Kde už řešení slouží

V ECOVIS FACTA se po zkušenosti s vytěžováním faktur a procesu jejich schvalování rozhodli rozšířit využití DocuWare i na HR procesy.
Přečíst case study

Digitalizace podporuje evropskou expanzi personální agentury Manuvia.
Přečíst case study

Jak to může vypadat u vás?

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

TERMÍNY WEBINÁŘŮ
Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru. 

OBJEDNAT KONZULTACI

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost? 
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.

zjistit návratnost

Návratnost? 
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita? 
ERP, SAP, účetní systémy... Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Money, Pohoda/PAMICA, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku 
i mobilu.

Powered by DocuWare 

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.  

Více

Přes třic​et let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek. 

Jak to může vypadat u vás?

vyzkoušet zdarma