Termíny webinářů
čtvrtek 14. 11. od 14 hod.
Digitalizace faktur
Ukážeme si, jak:
- umělá inteligence vytěžuje faktury a vy už je nemusíte opisovat,
- zdigitalizujeme oběh dokladů při schvalování uvnitř firmy nebo klientem (jste-li účetní kancelář),
- zautomatizujeme párování dokladů (objednávka-příjemka-faktura) a díky tomu zautomatizujeme i schvalování
- a také jak se data přenesou do Vašeho ekonomického ERP systému.
čtvrtek 28. 11. od 14 hod.
Document Management Systém
Cestovní náhrady
Personální složky
Ukážeme Vám, jak digitalizovat a zabezpečit Vaše dokumenty tak, aby mohly proudit jednoduše k odpovědným osobám - kdekoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení:
- jak založit inteligentní archiv dokumentů se snadno monitorovanými verzemi,
- jak vyhledávat v dokumentech fulltextově,
- jak hlídat platnosti smluv a smluvních termínů,
- jak schvalovat smlouvy podle nastavených procesů kdykoliv, kdekoliv, na jakémkoliv zařízení.
- jak uložit Vaše nejdůležitější dokumenty bezpečně,
- jak vyřešit papírování týkajících se cestovních
náhrad,
- jak digitalizovat personální složky a procesy v HR.