AutoMax, čelící výzvám ve správě smluvních procesů, rozpoznala potřebu komplexního digitálního řešení. Systém by měl zajišťovat efektivitu, přesnost a právní soulad v oblasti správy smluv.
VYTĚŽOVÁNÍ FAKTUR A DIGITÁLNÍ OBĚH PŘI SCHVALOVÁNÍ V AUTOMAX Termíny webinářů o digitalizaciPro AutoMax jsme navrhli digitální systém správy smluv s využitím Document Management systému DocuWare. Toto řešení integruje pokročilé funkce pro archivaci, vyhledávání a správu smluv. Počítá jak se smlouvami podepsanými inkoustem na papír, tak s nově podepisovanými smlouvami elektronicky.
Řízení životního cyklu smluvního dokumentu jsme zajistili ve čtyřech základních procesech:
Integrovali jsme možnosti elektronického podpisu pomocí nástroje Validated ID, který umožňuje AutoMax rychle a právně platně uzavírat smlouvy.
Systém podporuje vzdálený a biometrický podpis a také centralizované podepisování více dokumentů najednou kvalifikovaným certifikátem. Nejvíce je využíván podpis vzdálený, založený na dvou-faktorové autentizaci s využitím e-mailu a jednorázového hesla poslaného SMS na mobilní telefon podepisujícího.
Však i všechny naše nové smlouvy s AutoMax podepisujeme právě touto cestou.
Implementací DocuWare a Validated ID, AutoMax dosáhla dalšího významného kroku k provozní excelenci ve správě smluv, zefektivňující jejich procesy a posilující protokoly souladu a bezpečnosti.
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.