M A N A G E D I T S E R V I C E S S I M P L Y U P
Managed IT má opačnou filozofii poskytování služby než klasický externí ajťák. Ten systémy nastaví a čeká na hlášení problémů a potřeb. My problémům předcházíme trvalým monitoringem technologií a vysoce automatizovanou správou. Díky tomu je váš provoz plynulejší a my máme více času pro vás!
CHCI NABÍDKUS I M P L Y U P M A N A G E D I T S E R V I C E S
Vaše IT musí být funkční, bezpečné a dostatečně výkonné, aby posouvalo vaše podnikání kupředu. Proto permanentně monitorujeme výkon vašich IT technologií, provádíme preventivní opatření a ošetřujeme sebemenší hrozby. Každý měsíc vám zašleme zprávu o zdraví vašich IT technologií a o provedených akcích z naší strany. Díky automatizaci správy máme více času pro vás a dáváme si záležet na uživatelské podpoře!
získat nabídkuSlužba je stavebnice, do které zavedeme všechny nebo jen některé z následujících prvků.
Každých 15 minut kontrolujeme konektivitu, provoz na vaší síti, chyby v příchozí a odchozí komunikaci a ztracené pakety. Nalezené chyby pak eskalujeme našemu servisnímu desku k vyřešení. Kvartálně vám pak předkládáme zprávu o zdraví vaší sítě.
Neustále monitorujeme správnou funkčnost aktivních síťových prvků, dostupnost VPN a Wifi přístupových bodů. Nalezené nedostatky eskalujeme k řešení našim specialistům.
Postaráme se o správné nastavení a funkčnost Vašeho ochranného štítu sítě - firewallu. Pravidelně nastavení kontrolujeme a optimalizujeme.
Služba je stavebnice, do které zavedeme všechny nebo jen některé z následujících prvků.
ZÍSKAT NABÍDKUJasně, že víme jak na to. Ale to umí každý pořádný IŤák. Nám jde ale o to, abychom vám poskytli skutečný servis. Zákaznický zážitek.
Zákazník je ten, kdo našim technikům a operátorům platí mzdu. Proto se jim vždy dovoláte a budou se na vás těšit. K dispozici je i e-mail a on-line help desk. Zvolte formu komunikace, která je vám nejbližší.
Jsme si jisti, že jste odborníky ve svém oboru, a tak k vám budeme přistupovat za všech okolností. S respektem. I když budeme řešit technická témata, která nejsou vaším šálkem kávy. Budeme mluvit srozumitelně a vynasnažíme se vám rozumět.
Stačí nám váš požadavek sdělit jedenkrát. Máme profesionální systém správy zákaznických požadavků. Máme kontrolní mechanismy a máme smluvní závazky dodržet domluvené časy servisní odezvy, včetně smluvních pokut.